Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Uw adres en e-mail gegevens worden opgenomen in ons klantenbestand. Heeft u hier bezwaar tegen, laat ons dat even weten per e-mail. Geefeenpersoonlijkcadeau.nl zal nooit haar klantenbestand of deelgegevens aan derden verstrekken tenzij deze benodigd is om uw bestelling te verwerken, lees hier meer over bij onze Privacy Policy.

De betaling is niet correct verlopen.

Indien u per mail een bevestiging heeft ontvangen van uw bestelling maar de betaling niet of niet correct is verlopen, kunt u altijd contact met ons opnemen voor het opnieuw activeren van de betaling. Wij zullen dan uiteraard eerst kijken of uw vorige betaling succesvol was.
Om uw betaling opnieuw te proberen indien deze niet geslaagd was dient u in te loggen op uw account en te klikken op Mijn account. Vervolgens klikt u op het juiste bestelnummer. Hierna ziet u een pagina met de gegevens van uw laatste bestelling. Bovenaan uw bestelling ziet u “Betalen met iDeal”. Klik op dit knopje om uw betaling opnieuw te proberen. Indien u voor een andere directe betaalmethode (Paypal, Mistercash of Direct e-banking) heeft gekozen staat de gekozen betaalmethode in plaats van iDeal.
Indien u uw bestelling wilt betalen met een andere betaalmethode dient u de bestelling opnieuw te doen.

Waar kan ik terecht voor overige vragen, extra info of klachten?

U kunt altijd een mail sturen via onze chatvenster rechtsonder, klantenserviceformulier of naar klantenservice@geefeenpersoonlijkcadeau.nl en wij zullen er zorg voor dragen dat u zo spoedig mogelijk een reactie van ons ontvangt.

Hoe kan ik betalen?

Dit kan via deze webshop met bijvoorbeeld I-Deal (via het betaalscherm van uw eigen bank), via PayPal, Mistercash of Direct e-banking. U kunt ook zelf een overschrijving doen via uw bank. Bij een overboeking dient u zelf het bedrag binnen 5 dagen over te maken.
Uw betaling kunt u overmaken op 755823362 ten name van Ritesh Ramasre (Geefeenpersoonlijkcadeau.nl) te Amsterdam (zet bij de betaling uw ordernummer).
Voor buitenlandse betalingen kunt u volgende codes gebruiken:
IBAN NL15INGB0755823362 | INGBNL2A
Na ontvangst van de betaling wordt uw bestelling verzonden.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, dat kan. Als u om wat voor reden dan ook uw bestelling wilt annuleren dient u dit binnen 4 uur na bestelling te melden via de mail of via onze klantenserviceformulier. Aan annuleringen zijn geen kosten verbonden. Indien uw bestelling al gemaakt is kan dit helaas niet meer geannulleerd worden bij persoonlijke sieraden.

Kan ik een artikel ruilen of retourneren?

Voor niet gepersonaliseerde producten:
Als het artikel niet aan uw verwachtingen voldoet kunt u het binnen 14 dagen na ontvangst ontbinden. Dit , mits het artikel in ongebruikte en onbeschadigde staat is (met uitzondering van gepersonaliseerde sieraden)..

Na ontbinding dient u binnen 14 dagen het product retour te sturen. Wij crediteren binnen 14 dagen na ontbinding conform wetgeving.
U mag het omruilen of u krijgt het geld terug (met uitzondering van gepersonaliseerde sieraden).
U dient wel vooraf contact met ons op te nemen per email via klantenservice@geefeenpersoonlijkcadeau.nl of via onze klantenserviceformulier, anders worden retourzendingen niet in behandeling genomen.
Verzendkosten voor retourzendingen zijn voor rekening van de koper.

Gepersonaliseerde producten:
We verkopen ook producten die speciaal voor u ontworpen en/of gemaakt zijn (bijvoorbeeld met gravering, foto, vingerafdruk of een sieraad met een naam); op deze producten geldt geen retour en ruilrecht. Tenzij wij (geefeenpersoonlijkcadeau.nl) een fout hebben gemaakt bijv. een verkeerde naam/tekst gegraveerd, natuurlijk mag het artikel dan geruild of geretourneerd worden.
Indien u als klant bij het bestellen een verkeerde naam of etc heeft opgegeven is het ruilen of retourneren niet mogelijk.
Wij vragen u daarom zeker te zijn van uw bestelling en alls uitvoerig te controleren.

Kan ik de artikelen ook zelf komen ophalen?

Nee, op dit moment is het niet mogelijk om uw bestelling op te halen.

Wat zijn de verzendkosten?

Als u uw bestelling in Nederland geleverd wilt hebben dan betalen wij de verzendkosten. Hierbuiten is dat €19,95.

Hoe kan ik snel mijn bestelling thuis hebben?

Dat hangt af van de betaalwijze. Betaalt u met iDeal of PayPal, Direct e-banking of Mistercash dan heeft u het artikel in veel gevallen binnen 1-7 werkdagen in huis. Bij het overmaken per bank/giro kan het veel langer duren. U dient rekening te houden met de verwerktijd van de banken.