Wat zijn de verzendkosten?

Nederland:
Alle bestellingen boven €39,95,- worden gratis verzonden!

Let op: Bestellingen worden niet standaard met een Track&Trace code verstuurd.
U kunt hier nog voor kiezen.

België en overige EU Landen:
€ 19,95 voor alle bestellingen.

Levertijden

Bestellingen geplaatst vanaf 21 december kunnen niet meer voor Kerst geleverd worden!
Bij alle producten wordt de eventuele levertijd aangegeven. Dit blijft altijd een indicatie. Het kan wel eens gebeuren dat een artikel uiteindelijk niet juist op voorraad is. Wij proberen u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte te brengen.

Levering bij meerdere artikelen:
Wanneer u meerdere artikelen bij ons heeft besteld proberen wij deze artikelen in één zending bij u af te leveren. De levertijd van uw bestelling wordt in dit geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Wilt u graag dat wij de artikelen verzenden in deelleveringen, neemt u dan contact met ons op.

Onze bestellingen worden verstuurd met PostNL. Zodra wij uw bestelling aanbieden bij PostNL ontvangt u indien u heeft aangegeven een verzending met track & trace te willen, een e-mail met een Track en Trace code. Via deze Track en Trace code kunt u uw zending volgen op de website van PostNL.

Na deze verzendbevestiging wordt uw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen bij u afgeleverd.

Geefeenpersoonlijkcadeau.nl verstuurd met PostNL

Alle pakketten van Geefeenpersoonlijkcadeau.nl worden verstuurd met PostNL. Wanneer uw order de status verzonden heeft, zal uw pakket in 98% van de gevallen de eerstvolgende werkdag bij u thuis worden afgeleverd.

Niet thuis :
Wanneer u niet thuis bent en we een pakket niet bij u kunnen afleveren bieden we het standaard aan bij uw buren. Als de pakketbezorging ook niet lukt bij uw buren, dan zult u een bericht van de bezorger ontvangen. Op dit bericht staat een ‘niet-thuis-code’. Met deze code kunt u op de website https://mijnpakket.postnl.nl/inbox een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijdvak en locatie dat het u beter uitkomt.

Pakket afhalen:
Indien u en uw buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en u uw pakket niet hebben kunnen ontvangen, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen op één van de PostNL Postkantoren. U heeft hiervoor drie weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar de afzender. Als u uw zending op gaat halen dient u zich altijd te legitmeren.

Pakketten met verhoogde aansprakelijkheid worden niet bij de buren bezorgd. Deze pakketten worden wel een tweede keer bij u aangeboden. Bent u bij een tweede poging ook niet thuis, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen bij één van de PostNL Postkantoren.

Legitimatiebewijs :
U dient bij het ophalen vanuw pakket altijd een geldig legitmatiebewijs mee te nemen.

Bestelstatus:

Wilt u informatie over uw bestelstatus? In uw account kunt u de status van uw bestelling terugvinden. Wanneer uw betaling is ontvangen zullen wij uw order zo spoedig mogelijk uitleveren.

Wanneer Trendjuwelier uw bestelling aanbiedt bij PostNL ontvangt u hier een e-mail van inclusief de Track en Trace code van de zending kunt u terugvinden in uw account, hiermee kunt u uw bestelling onderweg volgen.

PostNL zal uw bestelling de eerstvolgende werkdag bij u afleveren. Bent u niet thuis, dan zal PostNL het pakket de eerstvolgende werkdag opnieuw aanbieden. Bent u bij de tweede bezorging niet thuis, dan kunt u het pakket afhalen op het postkantoor bij u in de buurt.